Informujemy, że na swoich stronach stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Kliknij polityka cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Szkolenie: Obsługa Pacjenta Gabinetu Stomatologicznego w świetle marketingu relacji

 

ZA UCZESTNICTWO W KURSIE OTRZYMUJECIE PAŃSTWO 4 PUNKTY EDUKACYJE

 

 

Data szkolenia: po zebraniu grupy

Miejsce: Hotel Reymont w Łodzi, przy ul. Legionów 81

Koszt: 300 zł

Prowadzący: Dr. hab. n. ekon. Agnieszka Bukowska-Piestrzyńska

Zgłoszenia: poprzez formularz na tej stronie / telefonicznie 883 511 443 / mailowo: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Czas trwania: 10:00 - 14:15

PROGRAM

9.45-10.00 rejestracja uczestników

10.00-12.00 Część I

12.00-12.15 Przerwa kawowa

12.15-14.15 Część II

14.15 odbiór certyfikatów



W trakcie szkolenia poszukiwane będą odpowiedzi na następujące pytania:

- Jak gabinety stomatologiczne reagują na zmiany zachodzące w otoczeniu?

- Jakie są obszary marketingu w usługach stomatologicznych? I na czym koncentruje się marketing relacji?

- Dlaczego istotą marketingu relacji jest porozumienie między pacjentem a dentystą (i pozostałymi członkami personelu gabinetu)?

 

12- 12. 15 PRZERWA KAWOWA

- Jakie korzyści daje zarządzanie relacjami z pacjentami?

- Jakie są determinanty kompleksowej obsługi pacjenta jako klienta gabinetu?

- Jak wykorzystać komunikację do kreowania dobrych relacji z pacjentami? (w tym: Jakie możliwości i ograniczenia niosą różne typy pytań? Jak aktywnie słuchać? Jak pokonywać obiekcje pacjenta?)

 

Życzymy udanego szkolenia i niezapomnianych wrażeń

zobacz wyciąg z regulaminu kształcenia >

 

zobacz listę wszystkich szkoleń >

 

Copyright by MediaFlor